Tussen het bouwen van ons eerste scherm tot het maken van onze laatste versie zit bijna 30 jaar. Toen wij begonnen was DOS nog heel gewoon en moest je nog in de rij staan bij de bank om je eigen geld op te halen. Er is een hoop verandert in die tijd, maar niet onze wens om mooie, slimme en toch simpel ogende software te maken. En daar zit ook altijd onze uitdaging, keep it simpel, maar wel slim genoeg om de vraag van je klant aan te kunnen.
We hebben de ook de afgelopen jaren niet stil gezeten. Er is veel software gebouwd en we hebben veel nieuwe klanten mogen verwelkomen. We hebben hoge pieken gekend, maar soms ook diepe dalen. Software ontwikkelen is nu eenmaal een uitdagend vak en het resultaat wordt vaak met vallen en opstaan bereikt; trial and error is niet voor niets een gevleugelde kreet in de IT branche. Dat gezegd hebbende, is het ook een verschrikkelijk leuk vak en kun en mag je gewoon maken wat je mooi lijkt.
Onze laatste ontwikkeling Order Today is daar een mooi voorbeeld van. We hebben jarenlang gezocht naar een slimme digitale assistent die je dagelijkse taken overzichtelijk aan je presenteert. En omdat we die niet konden vinden, hebben we het zelf maar gebouwd. Lees hier meer over deze Work Management Software.

Mis nooit meer een commerciële kans
CRM systemen zijn er te kust en te keur. Subject, prospect, offerte pipeline, wegen van offertes, online, offline, noem maar op, het is er allemaal. Microsoft To Do, online web bestelportalen, Monday.com, allemaal tools om met mooie en overzichtelijke lijsten je te informeren over de status van je afspraken, implementaties of lopende offertes. Meer dan genoeg zou je denken… en toch. We misten iets, een softwareoplossing die al die zaken combineert. Offertes, orders en facturen maken kunnen nagenoeg alle ERP pakketten, maar zeker niet alle CRM pakketten. Een klant online offertes laten goedkeuren en deze als order inschieten kunnen ook niet alle pakketten. En zo hadden we nog een hele lijst met wensen die we maar niet in één oplossing konden vinden, maar waar we inmiddels wel 4 of 5 verschillende pakketten voor nodig hadden. En dat allemaal bijhouden kost tijd, teveel tijd. Vandaar een nieuwe oplossing die deze wensen wel in één pakket verenigd, namelijk OrderToday. Met een persoonlijke autorisatiestructuur, een efficiënte tagbox, je klant aan de knoppen en een eigen intelligente e-mail tool, mis je nooit meer een commerciële kans.
Klantverhalen

Wihabo
"Wij zijn nooit klaar met automatiseren"
Menig chocoladeliefhebber zal watertandend door drukkerij Wihabo in Geffen lopen. Dit is de plek waar honderden gepersonaliseerde verpakkingen van Tony’s Chocolonely gedrukt, gevouwen en om de chocolade gewikkeld worden. Tony’s Chocolonely groeide van een kleine klant met vijf gepersonaliseerde wikkels per week uit naar de grootste klant van Wihabo, met zo’n 20.000 wikkels per maand. Het leuke is: de software van Prodist ERP stelt Wihabo in staat om deze groei bij te benen.

DataB Mailservice
"Van stempas tot bromfietspolis: Data B. Mailservice regelt het!"
Je hebt ‘m onlangs in de bus gehad: jouw stempas. Je naam staat erop, evenals je geboortedatum en je adres. Ook staat vermeld waar het voor jou dichtstbijzijnde stembureau is. Best knap dat die gegevens allemaal kloppen, als je bedenkt dat er ruim 12,5 miljoen stemgerechtigden zijn. Heb je je wel eens afgevraagd wie deze stempassen ontwerpt? En… wie ze drukt, in een enveloppe stopt en verstuurd? Een partij die een aanzienlijk deel van de totstandkoming van de stempassen verzorgd is Data B. Mailservice uit Leek.